اوکی اکسچنج

تحلیل فاندامنتال و تکنیکال رمز ارز انکر ANKR در ۳ اسفندماه ۱۴۰۱

بررسی تحلیل فاندامنتال پروژه انکر ANKR

انکر (ANKR)، یک نوآوری در ارز دیجیتال است که به دنبال ارائه یک زیرساخت غیرمتمرکز برای خدمات رایانش ابری است. این پروژه بازاری را ایجاد می کند که در آن کاربران می‌توانند قدرت محاسباتی، ذخیره سازی و سایر خدمات ابری را با استفاده از فناوری بلاک چین بخرند و بفروشند. Ankr با استفاده از قدرت پردازش استفاده نشده از دستگاه‌های معمولی مانند لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) قصد دارد قابلیت استفاده و مقرون به صرفه بودن رایانش ابری را افزایش دهد.

قیمت ANKR از لحاظ تاریخی بسیار نوسانی بوده است و در واکنش به رویدادهای خبری و تحرکات بازار به میزان قابل توجهی تغییر کرده است. با این وجود، ANKR اخیراً با افزایش حجم معاملات شاهد پامپ قیمت بوده است که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران است. احساسات بازار، تقاضای سرمایه‌گذار و تغییرات در اکوسیستم ارزهای دیجیتال و بلاک چین قابل توجه‌تر می‌توانند بر قیمت انکر (ANKR) تاثیرگذار باشد.

به طور اساسی، پروژه ANKR به لطف مشارکت و همکاری با بسیاری از بازیگران کلیدی بازار مالی، از جمله Binance و Chainlink پتانسیل رشد و پذیرش خود را نشان داده است. برای بهبود عملکرد و دسترسی رایانش ابری برای طیف وسیع تری از کاربران، تیم پشتیبان ANKR در تلاش برای بهبود قابلیت استفاده و مقیاس پذیری در این پلتفرم بوده است.

تحلیل تکنیکال انکر ANKR در تایم فریم روزانه 

انکر (ANKR) دیروز پامپ قیمتی بزرگی از خود نشان داد و هم اکنون در حال تست این ناحیه مقاومتی است.

این رمز ارز در ۱۱ آگوست ۲۰۲۲ یک‌بار به این ناحیه مقاومتی برخورد کرده و توانایی عبور از آن را نداشته است؛ اگر انکر بتواند از این ناحیه مقاومتی عبور کند انتظار می‌رود تارگت‌های بعدی آن ۰.۰۶۴ دلار، ۰.۰۷ دلار و ۰.۰۷۴ دلار است. در صورت حمایت نشدن و کاهش حجم‌های ورودی، خط روند (Trend line) و ناحیه حمایتی ۰.۰۳ دلار می‌توانند مانعی برای ریزش بیشتر در این رمز ارز باشند.

همچنین اندیکاتور RSI بالاتر از عدد ۷۰ است که نشان می‌دهد این رمز ارز در ناحیه اشباع خرید قرار گرفته است.

نکته: این تحلیل صرفا به جهت آشنا شدن شما کاربران عزیز با تحلیل تکنیکال ارائه شده است و هیچ‌گونه پیشنهاد خرید، فروش یا سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی جزئیات مربوط به ارزدیجیتال ANKR در ۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ می‌توانید به اکانت Trading View ارزتودی مراجعه کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
نظرات
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

برای دریافت هفتگی بهترین مقالات و جدیدترین اخبار به خبرنامه ارزتودی بپیوندید.

فهرست