راه اندازی ADAX، صرافی غیرمتمرکز کاردانو

راه اندازی ADAX، صرافی غیرمتمرکز کاردانو

به گزارش وبسایت u.today، بعد از راه اندازی قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو (Cardano)، طرفداران این شبکه منتظر راه اندازی یک صرافی غیرمتمرکز برای کاردانو همانند پلتفرم‌های یونی سوآپ (Uniswap) و پنکیک سوآپ (PancakeSwap) بودند و سرانجام نسخه اول صرافی غیرمتمرکز کاردانو با نام آداکس (ADAX) در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر گردید.

بر اساس فلسفه عدم تمرکز، صرافی غیر متمرکز آداکس (ADAX DEX) قصد دارد تا از مدل order-book برای ترید غیر حضانتی و مقاوم در برابر سانسور استفاده کند، با این ویژگی کاربران می‌توانند معاملات مبتنی بر قرارداد هوشمند را در این پلتفرم با پرداخت بسیار کمتر در مقایسه با هزینه‌های گس شبکه اتریوم و همچنین در سرعت بالاتری انجام دهند.

جامعه کاردانو معتقد است که راه اندازی ADAX DEX یک نقطه عطف بزرگ برای کل تیم حامی آن است. این شرکت شش ماه کار و نیروی انسانی را صرف ارائه یکی از اولین راهکارهای صرافی غیرمتمرکز این شبکه کرد که در دراز مدت به نفع این اکوسیستم عمل خواهد کرد و همچنین در صورت موفقیت میتواند منجر به افزایش قیمت آدا، رمز ارز این شبکه شود.

ADAX در شرف تغییر چشم‌انداز کاردانو

راه‌اندازی DEX پلتفرم ADAX به تازگی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است، نسخه اول این دکس از جدیدترین قابلیت‌های ارائه‌شده در اکوسیستم کاردانو استفاده می‌کند. هم‌اکنون نسخه ‌آزمایشی این پلتفرم برای نهایی‌کردن برخی ویژگی‌ها برای ‌عده‌ کمی در دسترس می‌باشد.  با راه‌اندازی صرافی‌متمرکز ADAX و به واسطه این CEX جدید، معامله‌گران اکوسیستم کاردانو می‌توانند توکن‌های پروژه‌هایی مانند Charli3 ،VyFinance و KICK.IO را معامله کنند.

در نظر داشته باشید که این به‌روزرسانی‌ها نتیجه تلاش‌های تیم ADAX در سال ۲۰۲۱ برای تبدیل شدن به قدرتمندترین محل تجارت اکوسیستم کاردانو در سال‌‌های آتی می‌باشد. با راه‌اندازی لانچ‌پد ADAX، دارنگان توکن ADAX می‌توانند توکن‌‌های خود را در این محل هولد کنند. همچنین تخفیف‌‌ها و رویداد‌ها در این لانچ‌پد اعلام خواهند شد و مجموعه NFTهای ADAX با همکاری VyFinance نهایی خواهد‌ شد.

۴.۴/۵ - (۵ امتیاز)
نظرات
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سایر اخبار فوری
فهرست