نماد سایت ارزتودی

نقد و بررسی صرافی آبان تتر

آبان تتر

صرافی آبان تتر از دیگر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است که به طور اختصاصی به خرید و فروش بیش از ۳۰۰ رمزارز می‌پردازد و صرفا محلی برای تبادلات ارز دیجیتال تتر نیست، پیش از این صرافی تترلند را معرفی کرده بودیم که تا حدودی مشابه آبان تتر بود، اما فقط روی خرید و فروش تتر تمرکز داشت؛ در ادامه درباره نحوه ثبت نام و استفاده از خدمات این صرافی اطلاعاتی را تقدیم حضورتان می‌کنیم.

آشنایی با آبان تتر

صرافی آبان تتر از صرافی های معتبر ارز دیجیتال ایرانی است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ در زمینه خرید و فروش تتر آغاز کرد و رفته رفته با گسترش حوزه فعالیتش، امروزه از تعداد رمزارزهای بیشتری پشتیبانی می‌کند؛ این صرافی توسط چند تن از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی و اداره می‌شود. این صرافی پذیرای نظرات کاربران برای افزایش تعداد رمزارزها برای خرید و فروش می‌باشد و در صورت ثبت تعداد درخواست زیاد برای لیست کردن یک رمزارز، آبان تتر ارزدیجیتال مورد نظر را در سریع ترین زمان ممکن به صرافی خود برای خرید و فروش اضافه می‌کند.

امنیت متوسط
نوع صرافی ایرانی، فروشگاهی
سال تاسیس ۱۳۹۷
کارمزد معاملات در جدول مفصل آمده است
پشتیبانی ۲۴ ساعته ✅ تیکت، چت آنلاین، تلفنی
اپلیکیشن اختصاصی فقط برای اندروید
امکان ترید در بازار معاملاتی (P2P) به زودی راه اندازی می‌شود
نگهداری در صرافی
تعداد توکن‌ها بیش از ۳۰۰ توکن
تعداد کاربران بیش از ۷۰۰ هزار کاربر

چه رمزارزهایی در آبانتتر پشتیبانی می‌شوند؟

همان طور که گفته شد این صرافی در ابتدا از تتر پشتیبانی می‌کرد و جالب است بدانید هنوز هم خیلی از کاربران این صرافی را به عنوان محلی برای تبادلات ارزی تتر می‌شناسند؛ اما در حال حاضر این صرافی از تعداد بیشتری رمزارز پشتیبانی می‌کند که در ادامه لیست بهترین و مهم ترین های آنها را برای شما تهیه کرده ایم:

ثبت نام در abantether

برای ثبت نام در آبان تتر و استفاده از خدمات این صرافی، لازم است که شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و بعد از تایید و وارد کردن کد ارسالی، وارد مرحله احراز هویت شوید؛ همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، جهت احراز هویت تصویر کارت شناسایی به همراه اسم و فامیل، عکس سلفی با دست خط شخصی و امضای خودتان و در آخر مشخصات کارت بانکی‌تان را وارد کنید. نکته مهم در رابطه کار با آبان تتر این است که به غیر از ایرانیان، اتباع خارجی هم می‌توانند در این صرافی ثبت نام و از خدمان آن استفاده کنند برای ورود و ثبت نام در صرافی آبان تتر روی ثبت نام در آبان تتر کلیک کنید.

در صورت طی کردن احراز هویت همانند سایر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی می‌توانید کد معرف اختصاصی خود از آبان تتر را برای دوستان و آشنایان‌تان بفرستید و از این طریق در تراکش های مالی آنها نیز شریک شده و با استفاده از صرافی abantether به کسب درآمد بپردازید.

مزایا و معایب صرافی آبان تتر

این صرافی مانند سایر صرافی‌های ایرانی و صرافی‌های خارجی دارای معایب و مزایایی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، اما در حالت کلی در نظر داشته باشید که کاربران زیادی در این صرافی ثبت نام و از خدمات آن استفاده می‌کنند و می‌توانید نظرات این افراد را در شبکه های اجتماعی آبان تتر مطالعه کنید. لیست معایب هم در ادامه مطلب قرار گرفته است:

دانلود فایل کامل مزایای آبان تتر 

خدمات آبان تتر

آبان تتر دارای خدمات منحصر به فرد خود بوده که این خدمات از دید کاربران بیشترین استفاده را داشته است، در ادامه این ویژگی‌ها و خدمات آورده شده است:

کارمزد صرافی آبان تتر 

کارمزد صرافی آبان تتر به صورتی درصدی در پنل کاربری این مجموعه درج شده و کاربران می‌توانند در خرید و فروش‌های خود با توجه به مقداری که قصد معامله دارند، کارمزد مورد نظر را در پنل کاربری‌شان ببینند، تا کنون گزارشی از کاربران آن مبنی بر بالا بودن قیمت‌ها به دست ما نرسیده است؛ همچنین خوب است بدانید در خصوص انتقال داخلی رمز ارز هیچ گونه کارمزدی از شما گرفته نمی‌شود.

مبلغ کارمزد به صورت پله‌ای و باتوجه به حجم معاملات محاسبه می‌شود. در معاملات انجام شده بر پایه ریال در صرافی آبان تتر، درصدی از کل مبلغ معامله بر اساس حجم معامله‌های ۳۰ روز گذشته شما، به عنوان کارمزد کسر خواهد شد. در جدول زیر جزئیات کارمزد در صرافی آبان تتر آمده است.

کارمزد حجم معاملات
۰.۳ درصد کمتر از ۵۰ میلیون تومان
۰.۲۵ درصد بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان
۰.۲ درصد بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان

همچنین استثنائا خرید و فروش رمزارز تتر بدون کارمزد می‌باشد.

آیا صرافی آبان تتر کلاهبرداری است؟

صرافی آبان‌تتر با بیشتر از ۴ سال سابقه‌ی فعالیت در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال، با رعایت قوانین و نقطه نظرات مراجع قانونی (پلیس فتا) مشغول به فعالیت می‌‍باشد. تمام موجودی‌ کاربران در کیف پول‌های فیزیکی و سرد نگهداری می‌شوند و در شرایط امنیتی مناسبی قرار دارند و در موجودی کاربری نمایش داده می‌شود  که کاربر بتواند هر ساعتی از شبانه‌روز دسترسی داشته باشید. آبان‌تتر به صورت رسمی، با نام تجاری “آبان تبادل ارسباران” به ثبت رسیده است و محل دفتر صرافی به آدرس زیر می‌باشد. “اقدسیه، اتوبان ارتش، نبش کوچه تیموری، ساختمان نگین اقدسیه، طبقه اول” همچنین شما می‌تونید از شنبه تا چهارشنبه(به غیر از ایام تعطیلی رسمی) ۱۰ صبح تا ۲ بعداز ظهر به صورت حضوری، به دفتر صرافی مراجعه کنید.

نظرات راجب آبان تتر

برای بررسی نظرات کاربران راجب به صرافی آبان تتر می‌توانید به انتها همین مقاله مراجع کرده و یا در پلتفرم‌های دانلود نرم افزار نظرات کاربران را بررسی کنید. در زیر تصویری از میزان دانلود نرم افزار آبانتتر و همچنین تعداد نظرات و امتیازی که کاربران برای آبان تتر ثبت کرده‌اند را مشاهده می‌کنید.

همچنین می‌توانید نظرات کاربران را در رابطه با صرافی در شبکه‌های مجازی نیز دنبال کنید. در تصویر زیر به ترتیب از سمت چپ صفحه اینستاگرام آبان تتر، کانال تلگرام آبان تتر و صفحه توییتر این صرافی آورده شده است که شما به راحتی می‌توانید تعداد دنبال کننده‌ها و فعالیت این صرافی را ارزیابی کنید.

چناچه تجربه کار با صرافی آبان تتر را دارید در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران ارزتودی به اشتراک بگذارید. 

سوالات متداول

آبان تتر از چند رمز ارز پشیبانی می‌کند؟

این صرافی از ۳۰۰ رمز ارز پشتیبانی می‌کند.

 آیا صرافی آبان تتر برای خرید و فروش رمز ارز محدودیت معامله دارد؟

خیر؛ طبق ادعا صفحه اینستاگرام این صرافی، پس از احراز هویت، می‌توانید بدون محدودیت خرید و فروش کنید.

نکته: این مطلب هیچ‌گونه پیشنهاد خرید، فروش یا سرمایه‌گذاری نیست و صرفا جهت آشنا شدن شما کاربران عزیز با ارزهای دیجیتال ارائه شده است و ارزتودی در قبال آن مسئولیتی ندارد.

۴/۵ - (۱۲۸ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل