نماد سایت ارزتودی

نقد و بررسی صرافی گرندکس

نقد و بررسی صرافی گرندکس

صرافی گرندکس از دیگر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است که داستانی متفاوت با سایر مجموعه های فعال در حوزه رمز ارزها دارد؛ گرندکس علاوه بر ایران در کشورهای ترکیه و امارات عربی نیز به عنوان صرافی فعالیت می‌کند و جزو معدود صرافی هایی است که کار خود را در سطح بین المللی گسترش داده است؛ در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با تاریخچه شکل گیری Grandex، نحوه ثبت نام و استفاده از خدمات مختلف آن ارائه خواهیم کرد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با صرافی گرندکس

این شرکت در سال ۲۰۰۵ با نام کامل World Trade Group فعالیت رسمی خود را در کشور بلاروس آغاز کرد. در ابتدا زمینه فعالیت این مجموعه مرتبط با CIS و استفاده از هوش مصنوعی در بازارهای مالی بین المللی بود که به مرور زمان به سمت بازارهای تجاری  F.E.M، فارکس و L.M.E در کشورهای روسیه، چین، ترکیه و انگلستان کشیده شد. همانطور که در بالاتر ذکر کردیم، فعالیت این صرافی محدود به ایران نبوده و گرندکس دارای شعبه هایی فعال در کشورهای ترکیه و امارات نیز می‌باشد.

یکی از منحصر به فردترین فعالیت هایی که در این صرافی و در حال حاضر انجام می‌‌شود؛ تولید محصولات مالی FMT یا همان انتقال آنی پول و FIDS و Grandcard (اولین کارت اعتباری با بهره صفر درصد) است. این صرافی در حال حاضر در شعبه ایران و در الهیه تهران مشغول به فعالیت و ارائه خدمات مرتبط با خرید و فروش رمزارزها به کاربران ایرانی است و جالب است بدانید که کاربران مختلف برای خرید و فروش رمز ارز می‌توانند به صورت حضوری به دفتر این مجموعه مراجعه و درواقع از خدمات آنلاین و آفلاین به صورت همزمان استفاده نمایند.

ثبت نام در صرافی

برای ثبت نام و استفاده از خدمات این صرافی در ابتدا لازم است که وارد لینک https://p.grandex.ir/subscribe?register=true شوید و اطلاعات شماره تماس و در صورت تمایل کد معرف مورد نظرتان را وارد کنید و تیک گزینه قبول شرایط و قوانین سایت گرندکس را بزنید تا در نهایت پروسه ثبت نام وارد مراحل اصلی شود. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از خدمات و ثبت نام در این صرافی به هیچ وجه از وی پی ان یا فیلتر شکن استفاده نکنید، زیرا این صرافی عملکرد خود را صرفا بر روی آیپی های ایرانی تنظیم نموده است.

سپس به شماره همراه شما کدی ارسال می‌شود که با وارد کردن آن وارد مرحله بعدی ثبت نام خود در صرافی می‌شوید و می‌توانید برای حساب کاربری‌تان رمز عبور انتخاب کنید. بعد از انتخاب و ذخیره گذرواژه مجدد به صفحه ورود برگشت داده خواهید شد تا بار دیگر با وارد کردن شماره تلفن و رمز عبور بتوانید وارد وبسایت شوید و از خدمات مختلف آن استفاده کنید.

نحوه احراز هویت

بدون شک تمام صرافی های معتبر برای ارائه خدمات از کاربران خود احراز هویت را انجام می‌دهند و همان طور که می‌دانید دلیل این موضوع، قوانین ایران برای اجازه کار و فعالیت صرافی ها است.  گرندکس نیز از این قائده مستثنی نیست و کاربران مختلف برای دسترسی به تمام بخش های پنل کاربری خود و خرید رمز ارزهای مختلف نیاز به تایید مشخصات و احراز هویت خود هستند؛ همان طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، اطلاعاتی که برای احراز هویت در گرندکس مورد نیاز است؛ عبارت اند از:

بعد از احراز هویت می‌توانید به راحتی رمزارز مورد نظر خود را از این صرافی بخرید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای فروش نیاز به هیچ گونه احراز هویتی وجود ندارد و این مرحله صرفا برای خرید رمز ارز از گرندکس طراحی شده است.

چه رمز ارزهایی در گرندکس پشتیبانی می‌شوند؟

همان طور که می‌دانید صرافی های ایرانی برای ارائه خدمات خود و رمزارزهای مختلف با محدودیت های زیادی رو به رو هستند و در حال حاضر صرافی گرندکس توانسته از لیست محدودی از رمز ارزها برای خرید و فروش به کاربران خود پشتیبانی کند که البته تمام آلت کوین های مهم را می‌توانید در این لیست مشاهده کنید؛ اما اگر کوین جدیدی وارد بازار شده و در صرافی بایننس هم لیست شود، شما برای خرید این کوین نمی‌توانید از خدمات صرافی گرندکس استفاده کنید.

برای مثال یکی از توکن های جدیدی که به تازگی و در زمان نگارش این مقاله رشد خوبی داشته و در بایننس نیز برای خرید موجود می‌باشد؛ ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی است و از بین تمام صرافی های ایرانی فقط در صرافی اوکی اکسچنج برای خرید موجود است. در ادامه لیست رمز ارزهایی که در گرندکس پشتیبانی می‌شوند را مشاهده می‌کنید:

آیا صرافی گرندکس معتبر است؟

معتبر بودن یا نبودن یک صرافی و خدمات آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین عامل رضایت کاربران است؛ از طرفی برای افرادی که مبتدی هستند و تازه وارد بازار رمزارزها شده اند، پی بردن به نظرات کاربران مختلف و تشخیص درست و غلط یا حتی فیک بودن آنها کار دشواری است؛ از این رو توصیه ما در تیم ارزتودی این است که تمام صرافی های ایرانی را زیر نظر بگیرید و از منابع مختلف به بررسی خدمات و نظرات و میزان رضایت کاربران آنها بپردازید.

همچنین در تمام صرافی ها نیز ثبت نام کرده و اکانت داشته باشید تا علاوه بر آشنایی با روند ثبت نام و مراحل احراز هویت صرافی های مختلف، در صورت بروز مشکل در یک صرافی بتوانید خیلی سریع و دارایی های خود را به صرافی دیگری منتقل کنید؛ بعد از طی کردن این مراحل، متوجه خواهید شد که کدام صرافی ها ارائه خدمات و پشتیبانی بهتری داشته و در نهایت معتبر هستند.

سوالات متداول

از چه راه هایی می‌توان با پشتیبانی صرافی گرندکس در ارتباط بود؟

از ۳ روش می‌شود با این صرافی در ارتباط بود؛ تماس با شماره تلفن های داخل سایت،‌ چت آنلاین و تیکت در پنل کاربری گرندکس.

آیا صرافی گرندکس معتبر است؟

برای اطمینان از اعتبار این صرافی، نظر کاربران گرندکس در شبکه های اجتماعی را دنبال کنید.

۳.۷/۵ - (۴۳ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل