نماد سایت ارزتودی

راهنمای احراز هویت در صرافی بایننس (جدید)

احراز هویت در صرافی بایننس

طبق آخرین به روزرسانی قوانین در صرافی بایننس (لینک خبر)، سقف برداشت روزانه برای حساب‌هایی با احراز هویت مقدماتی (Basic Account Verification) از ۲ بیت کوین (BTC) به ۰.۰۶ بیت کوین (BTC) کاهش پیدا خواهد کرد. این تغییر برای حساب‌هایی که جدیدا باز می‌شوند بلافاصله اجرایی خواهد بود. همچین این محدودیت برداشت برای کاربران فعلی از تاریخ ۱۳ مرداد تا ۱ شهریور مرحله به مرحله و به تدریج اعمال خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: آموزش کار با صرافی بایننس

بر اساس آخرین قوانین، صرافی بایننس تمامی کاربران خود را ملزم به احراز هویت کرده است. این صرافی احراز هویت یا KYC را با هدف حفاظت از حساب‌ها در برابر کلاهبرداری، فساد مالی، پولشویی و تامین مالی تروریسم اجرا می‌کند. برخی کاربران لازم است تا بر اساس منطقه (Region) یا کانال پرداخت (Payment Channel) خود، سطح تایید هویت خود را افزایش دهند. در حال حاضر ۳ سطح تایید هویت حساب در بایننس وجود دارد.

بلاک شدن اکانت‌ ایرانی ‌ها در صرافی بایننس

همان طور که می‌دانید اکثر صرافی های ارز دجیتال خارجی از جمله بایننس به علت وجود تحریم‌ها علیه ایرانیان، خدمات خود را به طور مستقیم به کاربران ایرانی ارائه نمی‌کنند، با این حال کاربران ایرانی با استفاده از راه‌هایی از جمله استفاده از آیپی ثابت و VPS می‌توانستند از آن دسته از ویژگی های که نیاز به احراز هویت نداشت به راحتی استفاده کنند؛ اما قوانین این مجموعه به تازگی تغییر یافته و حساب خیلی از افراد بدون هیچ اعلام قبلی مسدود و بلاک می‌شود و کاربران قادر به برداشت سرمایه دیجتال خود از بایننس نیستند؛ از این رو و در این بخش قصد داریم تا درباره نحوه احراز هویت برای جلوگیری از بلاک شدن حساب بایننس صحبت کنیم.

آموزش تصویری رفع مسدودی اکانت بایننس

از کجا می‌توانم حساب خود را تایید هویت کنم؟

شما می‌توانید از مسیر User Center – Identification به بخش احراز هویت دسترسی پیدا کنید یا برای ورود مستقیم اینجا کلیک کنید. سطح فعلی احراز هویت شده، محدودیت معاملاتی حساب Binance شما را مشخص می‌کند؛ توجه داشته باشید که اگر از مسدودسازی اکانت شما کمتر از دو ساعت گذشته باشد نمی توانید مجددا آن را بازگشایی کنید. درواقع رفع مسدودی حساب کاربری بایننس حداقل دو ساعت بعد از مسدود شدن آن امکان پذیر است.

راهنمایی احراز هویت در صرافی بایننس (مرحله به مرحله)

ابتدا وارد حساب کاربری بایننس خود شوید. بعد از کلیک روی User Center گزینه Identification را انتخاب کنید.

 

روی Get Verified (مستطیل زرد) کلیک کنید.

 

 

در اینجا می‌توانید تمامی سطح‌های احراز هویت (Basic، Intermediate، Advanced) و سقف برداشت روزانه هر کدام را مشاهده کنید. در این مرحله باید Residential Country/Region را بر اساس کشور VPS مورد استفاده انتخاب کنید. (مثلا اگر VPS شما در آلمان قرار باید Germany را انتخاب کنید)

 

 

حالا روی گزینه Verify Now (مستطیل زرد) کلیک کنید.

 

 

در این مرحله باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. لطفا و حتما اطلاعات حقیقی خود را وارد کنید و از درست بودن آن مطمئن شوید، زیرا پس از تایید امکان تغییر اطلاعات وجود ندارد.

 

 

پس از تکمیل اطلاعات و کلیک روی Continue (مستطیل زرد) حساب کاربری شما در سطح Basic احراز هویت خواهد شد.

 

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل