نماد سایت ارزتودی

بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

گوگل پلی

باتوجه به افزایش معرفی تعداد برنامه‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال کاربران برای انتخاب بهترین نرم افزار دچار سردرگمی شده‌اند که در این مقاله از آکادمی ارزتودی به بررسی ملاک‌های انتخاب اپلیکیشن مناسب و در انتها به معرفی بهترین اپلیکیشن‌ صرافی‌های ارز دیجیتال به همراه لینک دانلود مستقیم پرداخته شده‌است.

اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بهترین برنامه‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

در جدول زیر بهترین برنامه‌های خرید و فروش که برای استفاده کاربران ایرانی مناسب است لیست شده‌است، توجه داشته باشید این لیست به روز رسانی می‌شود:

بهترین برنامه‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

در جدول زیر بهترین برنامه‌های خرید و فروش که برای استفاده کاربران ایرانی مناسب است لیست شده‌است، توجه داشته باشید این لیست به روز رسانی می‌شود:

اسم صرافی  لینک دانلود  امتیاز در گوگل پلی تعداد دانلود
بینگ ایکس دانلود بینگ ایکس ⭐ ۴.۷ ۱M+
اوکی اکسچنج دانلود اوکی اکسچنج ⭐ ۴.۲ ۱۰۰k+
کوکوین دانلود کوکوین ⭐ ۴.۶ ۱۰M+
بیت پین دنلود بیت پین ⭐ ۴.۶ ۵۰k+
کیف پول من دانلود کیف پول من  ⭐ ۴.۴ ۵k+
سرمایکس دانلود سرمایکس ⭐ ۴.۴ ۱۰۰k+

اپلیکیشن بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس اپلیکیشن موبایل خود را در دو نسخه اندروید و IOS ارائه کرده است. بینگ ایکس امکان معامله مارجین، فیوچرز و کپی تریدینگ را در نسخه وب و اپلیکیشن برای کاربران فراهم کرده است.

اپلیکیشن کوکوین KuCoin

صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از صرافی‌های محبوبی است که کاربران ایرانی زیادی بعد از محدودیتت باینس از آن استفاده می‌کنند میزان کارمزد دریافتی این صرافی ۰.۱ درصد از مبلغ تراکنش است.

برنامه صرافی بیت پین

برنامه بیت پین مانند یک بازار معاملاتی حرفه‌ای جهت خرید و فروش ارز دیجیتال عمل می‌کند. از مهمترین قابلیت‌های این برنامه می‌توان به تقسیم بندی کاربران بر اساس میزان فعالیت و حجم معاملات اشاره کرد.

برنامه سرمایکس (ارزجو)

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس یکی از اولین و بهترین صرافی‌های فعال در بازار کریپتو ایران است. پس از دانلود و نصب این نرم افزار می‌بایست مشخصات خود را جهت تایید هویت وارد کنید.

 

چنانچه تجربه استفاده از برنامه‌های خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

نکته: این مطلب هیچ‌گونه پیشنهاد خرید، فروش یا سرمایه‌گذاری نیست و صرفا جهت آشنا شدن شما کاربران عزیز با ارزهای دیجیتال ارائه شده است و ارزتودی در قبال آن مسئولیتی ندارد.

معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید ارز دیجیتال

اپلیکیشن‌های طراحی شده برای فعالیت در بازار کریپتوکارنسی انواع مختلفی داشته که هر کدام کاربرد مربوط به خود را دارند و بر این اساس می‌توانیم این برنامه ها را در دسته بندی‌های مختلفی قرار دهیم در ادامه لیستی از بهترین اپ های فعال بر اساس نوع کاربردی که دارند را مشاهده می‌کنید:

 

سوالات متداول

بهترین نرم افزار برای تریدرها کدام است؟

با توجه به تکامل تریدینگ ویو در این چند سال اخیر؛ بدون شک، بهترین نرم افزار ترید است.

بهترین نرم افزار اخبار ارز دیجیتال چیست؟

نرم افزار Crypto Panic که متعلق به سایتی به همین نام است، بهترین مرجع برای خبردار شدن از تازه ترین های بازار ارزهای دیجیتال است.

۳.۶/۵ - (۹ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل