نماد سایت ارزتودی

تحلیل رشد ۲۸ درصدی اتریوم در ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱

تحلیل تکنیکال اتریوم در تایم فریم روزانه

همانطور که در نمودار مشاهده می‌شود طی هفته گذشته ارز دیجیتال اتریوم حدود ۲۸ درصد رشد داشته است. که توانست سقف کانال نزولی خود را به سمت بالا بشکند. در حال حاضر روند این رمز ارز شکل صعودی به خود گرفته است که همچنان درگیر مقاومت ۱۶۰۰ دلاری خود است.
پیش بینی می‌شود بعد از این حرکت اسپایک صعودی، قیمت نیاز به اصلاح و حرکت رنج (خنثی) را داشته باشد. حرکت اسپایک نشان دهنده یک حرکت ناگهانی (جهش قیمت) در روند زمانی است، این رخداد معمولا با به هم خوردن تعادل بین عرضه و تقاضا ایجاد می‌شود که بعد از اتمام این حرکت بازار دچار حرکت رنج یا اصلاح قیمت می‌شود.

طبق تجزیه و تحلیل سایت گلس نود (Glassnode) هولدرهای کوتاه مدت و بلند مدت شبکه اتریوم با رشد قیمت و قرار گرفتن در محدوده مقاومتی، شاهد تقویت فاز امید در میان آن‌ها هستیم، که این امر در کنار سایر عوامل دیگر شبکه اتریوم، امکان کاهش فشار فروش در میان مدت برای شبکه را فراهم می‌اورد.


مقاومت‌ها: ۱۸۰۰ دلار، ۲۰۰۰ دلار

حمایت‌ها:۱۳۵۰ دلار، ۱۲۰۰ دلار، ۱۰۰۰ دلار

بعد از انجام معاملات خود حتما جزئیات آن را در ژورنال معاملاتی خود یادداشت کنید.

نکته: این تحلیل صرفا به جهت آشنا شدن شما کاربران عزیز با تحلیل تکنیکال ارائه شده است و هیچ‌گونه پیشنهاد خرید، فروش یا سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی جزئیات مربوط به ارزدیجیتال ETH در ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ می‌توانید به اکانت Trading view ارزتودی مراجعه کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل