نماد سایت ارزتودی

راهنمای بازی Crazy Defense Heroes

بازی crazy defense heroes

کریزی دیفنس هیروز (Crazy Defense Heroes) یک بازی بلاک چین رایگان برای موبایل است که توسط شرکت آنیموکا برندز (Animoca Brands) به بازار عرضه شده است. این شرکت به رهبری پیشرو در دنیای بازی‌های برای کسب درآمد (Play-to-Earn) در بلاک چین تبدیل شده است. در حال حاضر، آنیموکا برندز (Animoca Brands) با ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار، به یک شرکت نوپای تک‌شاخ یا یونیکورن (Unicorn) تبدیل شده است. Unicorn اصطلاحی است که در صنعت سرمایه‌گذاری برای توصیف یک شرکت استارتاپ خصوصی با ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار استفاده می شود. بازی کریزی دیفنس هیروز (Crazy Defense Heroes) یکی از اولین تلاش‌های این شرکت برای تبدیل یک بازی رایگان موبایلی به یک بازی برای کسب درآمد است.

بازی کریزی دیفنس هیروز در یک نگاه

کریزی دیفنس هیروز (Crazy Defense Heroes) یک بازی مبتنی بر فناوری بلاک چین است که توسط شرکت آنیموکا برندز ساخته و منتشر شده است. این بازی نسخه‌ بزرگتر و توسعه یافته‌ای از بازی کریزی کینگز (Crazy Kings) است که در سال ۲۰۱۷ برای سیستم عامل iOS منتشر شد و بعداً، در ژانویه سال ۲۰۱۸ در دسترس کاربران اندروید نیز قرار گرفت. بازی Crazy Defense Heroes دارای سیستم‌های ارتقاء کارت پیچیده‌تری نسبت به Crazy Kings است؛ همچنین منابع بیشتر، آیتم‌های بیشتر، هیروهای جدیدتر، ساختمان‌ها و همچنین جادوهای بیشتری برای جمع‌آوری در این بازی وجود دارد.

این بازی دارای بیش از ۵۰۰ سطح گیم پلی‌ هیجان‌انگیز است که با بیش از ۲۰ میلیون دانلود بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS موفقیت تجاری چشمگیری داشته است. با این حال، Crazy Defense Heroes با حرکت به سمت تغییر از یک بازی رایگان به یک بازی برای کسب درآمد، دوره‌ جدیدی از حیات خود را آغاز کرده است.

آموزش بازی Crazy Defense Heroes

  1. با گرفتن ۱۶ ستاره از مبارزات روزانه، می‌توانید یک نشان سینه ستاره (Star Chest) به دست آورید (بسته به عملکرد خود می‌توانید تا ۳ ستاره در هر نبرد دریافت کنید.)
  2. روی گزینه Chests در نوار منو کلیک کنید.
  3. گزینه Star Chest را پیدا کنید و روی Open کلیک کنید. توجه داشته باشید که هر ۱۶ ساعت یک‌بار می‌توانید Star Chest خود را باز کنید.


پس از باز کردن صندوق Star Chest، بازیکنان باید به وب‌سایت TOWER Token بروند و حضور روزانه خود را در تقویم در همان روز و بر اساس منطقه زمانی UTC تایید کنند. در غیر این صورت امتیازات به‌دست آمده شما محاسبه نخواهد شد. برای انجام این کار باید مراحل زیر را به انجام دهید:

  1. کیف پول متامسک خود را باز کرده و ID کاربری Crazy Defense Heroes خود را به آن متصل کنید.
  2. پس از ورود به حساب، می‌توانید از اطلاعات شناسه کاربری و روزهای موجود در ماه برای ورود به‌‌دست آوردن Star-Chest استفاده کنید.
  3. با کلیک کردن روی باکس‌های طلایی رنگ که هر کدام درآمد روزانه شما را نشان می‌دهد، می‌توانید توکن‌های TOWER به دست آمده خود را دریافت کنید.
  4. سپس با تغییر شبکه کیف پول متامسک خود به پالیگان ماتیک (Matic)، روی کادر تقویم و سپس روی “Sign” در متامسک کلیک کنید. شما باید ۰.۲۵ MATIC هزینه کارمزد ورود پرداخت کنید.
  5. در صورت موفقیت آمیز بودن یا نبودن ورود، شما یک اعلان دریافت خواهید کرد. مقدار توکن TOWER پس از ثبت نام موفقیت آمیز به پاداش دریافتی کل شما اضافه می‌شود. همچنین می‌توانید جوایز روز بعد را مشاهده کنید.

آشنایی با روش کسب درآمد از بازی Crazy Defense Heroes

 شرکت آنیموکا برندز، کمپانی سازنده کریزی دیفنس هیروز به کاربران بازی اجازه می‌دهد تا حساب‌ بازی را به کیف پول ارز دیجیتال خود متصل کنند. با این کار، بازیکنان می‌تواند پاداش بازی را که به شکل توکن‌های TOWER دریافت می‌کنند، نقد کنند. برای انجام این اتصال، کافی است تا وارد مرورگر شوید و سپس کیف پول خود را به حساب بازی متصل کنید. شما باید این کار را با استفاده از کیف پول‌های وب ۳ مانند متامسک (Metamask) انجام دهید. اگر به عنوان یک بازیکن در طول یک ماه بتوانید به اندازه کافی امتیاز تجربه (Experience Points) کسب کنید، شما جزو افرادی خواهید بود که در استخر جوایز توکن TOWER سهیم هستند.

مشاهده: قیمت لحظه ای TOWER

ارزش استخر جایزه توکن TOWRER تنها در ماه ژوئن، در حدود ۱۷,۰۰۰ دلار ارزش داشت. این‌ که سازندگان بازی به گیمرها اجازه می‌دهند تا حساب بازی خود را به کیف پول اتریوم متصل کنند، به این معنی است که شما می‌توانید Crazy Defense Heroes بازی کنید و توکن‌ به دست آورید. بازیکنانی که موفق به متصل کردن حساب‌های خود نشوند، حق خود را برای دریافت جوایز از دست خواهند داد. در این شرایط، توکن‌های TOWER درون استخر جایزه بین بازیکنان واجد شرایطی که قادر به تکمیل فرآیند اتصال بودند، توزیع خواهد شد.

چگونه توکن TOWER به دست بیاوریم؟

آموزش اتصال بازی Crazy Defense Heroes به کیف پول

از ۱ دسامبر ۲۰۲۱، بازیکنان Crazy Defense Heroes (CDH) می‌توانند هر روز با باز کردن Star Chest در بازی، توکن‌های TOWER اضافی کسب کنند. هر چه روزهای بیشتری بازی کنید، پاداش های بیشتری جمع می کنید!

سوالات متداول

کریزی دیفنس هیروز چیست؟

Crazy Defense Heroes یک بازی مبتنی بر فناوری بلاک چین است که توسط شرکت آنیموکا برندز ساخته و منتشر شده است.

چگونه می‌توانیم توکن Tower را بدست آوریم؟

توکن TOWER را به صورت ماهانه با تعیین اهداف مشخصی مانند دریافت ۲۵۰,۰۰۰ xp امتیاز، به بازیکنان پرداخت می‌شود.

نکته: توجه داشته باشید این مقاله صرفا با هدف راهنمایی و آشنایی نوشته شده و آکادمی ارز دیجیتال ارزتودی مسئولیتی در مقابل تصمیمات افراد یا عواقب مالی آن ندارد.

۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل