نماد سایت ارزتودی

آموزش استیکینگ ترون (TRX) در تراست ولت

استیکینگ ترون (TRX)

پروژه ترون با رمزارز اختصاصی خود به نام TRX، موجب گردهمایی حامیانی شده که ارتش TRX نامیده می‌شوند. این رمزارز در طول تاریخ خود فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده؛ اما ما در این مقاله از ارزتودی درخصوص نحوه استیکینگ ترون صحبت خواهیم کرد.

مشاهده: قیمت لحظه ای ترون

ترون چیست؟

در نظر داشته باشید که ارز دیجیتال ترون (TRX) یک بستر غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که به ایجاد یک چارچوب سرگرمی رایگان و جهانی با نوآوری در ظرفیت پخش اشاره می‌کند و اشتراک ساده و مقرون به صرفه محتوا را مقدور می‌سازد. این پلتفرم بر اساس رمزارز بومی خود (TRX) فعالیت می‌کند. تولیدکنندگان محتوا می‌توانند هزینه خدمات مختلف در این شبکه را توسط  TRX پرداخت کنند.

ترون در سپتامبر ۲۰۱۷ تأسیس و در ژوئن ۲۰۱۸ توسط یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور موسوم به بنیاد ترون به ریاست جاستین سان (Justin Sun) فعالیت خود را آغاز و وارد رقابت با بسترهایی مانند اتریوم ، تزوس، کاردانو و ایاس گردید. امنیت این بلاکچین از طریق یک چارچوب تعیین شده برای اثبات سهام انجام می‌شود که چندین درجه تمرکززدایی در سرعت و کارایی را امکان‌پذیر می‌کند.

از آن زمان به بعد، این سازمان با ادعاهای سرقت ادبی روبرو شد. وایت پیپر (سندی با تشریح اطلاعات مربوط به فناوری و سرمایه‌گذاری در پس یک کوین) ترون به طور گسترده‌ای به سرقت ادبی متهم شد و مشخص شد که به طرز شگفت‌انگیزی مشابه نسخه انگلیسی ارز دیجیتال فایل کوین است؛ اما جاستین سان با بیان اینکه وایت‌پیپر ترون در ابتدا به زبان چینی نوشته شده، تمامی این ادعاها را بی‌اساس خواند.

ترون را در کجا ذخیره کنیم؟

اگر قصد خرید ترون یا TRX را دارید، باید آنها را در یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال با امنیت بالا ذخیره کنید. کیف‌پول ترون یک مجموعه واحد p2p است که نظارت بر دارایی‌های رمزارزی را برای مشتریان ساده می‌کند؛ ترون از ابزارهای امنیتی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند که کاملاً از حفظ کلیدهای خصوصی کاربران اطمینان می‌بخشد. در اینجا برای ذخیره ایمن کوین‌های TRX، لیستی از از کیف‌پول‌های ترون آورده شده است:

چگونه می‌توان ترون (TRX) را روی تراست والت استیک کرد؟

استیکینگ کوین یا توکن به شما این امکان را می‌دهد تا با مسدود کردن دارایی خود، درآمد کسب کنید؛ این مکانیزم به دارندگان توکن اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از هرگونه سخت افزار ماینینگ مانند اجماع «اثبات کار» برای ایمن سازی شبکه، تأیید بلاک و کسب پاداش، سود کسب کنند.

در نظر داشته باشید که استیکینگ ارز دیجیتال می‌تواند برای تازه‌کاران کمی دشوار باشد. ما با این راهنمای گام به گام، به شما آموزش می‌دهیم که چگونه ترون خود را در تراست والت استیک و روزانه TRX بدست آورید.

مرحله ۱ – کوین‌های TRX را آماده کنید

مرحله ۲ – به منوی استیکینگ دسترسی پیدا کنید

مرحله ۳ – انتخاب اعتبارسنج

قبل از ادامه ، به موارد زیر توجه کنید:

مرحله ۴ – ارسال تراکنش به شبکه

مرحله ۵ – تأیید تراکنش

پس از اتمام مراحل استیکینگ، کیف پول ترون به طور خودکار توکن‌هایی را که Staked و Frozen هستند نمایش می‌دهد. با ضربه زدن روی گزینه «بیشتر» و سپس روی «جزئیات استیکینگ» می‌توانید این را تأیید کنید. تبریک می‌گویم، شما در حال حاضر توکن‌های TRX خود را استیک کرده‌اید.

نماینده برتر

اعطای رای

هر اکانت در شبکه ترون می‌تواند به نمایندگان برتری که از آنها پشتیبانی می‌کنند رأی دهد. فرآیند رأی‌گیری بهTRON Power (TP) نیاز دارد که توسط موجودی بلاک شده کاربران تعیین می‌شود. توکن‌های بلاک شده (استیکینگ)، انرژی و پهنای باند مورد نیاز برای تعامل با شبکه را تامین و موجب افزایش قدرت رأی دهی به نمایندگان می‌شوند.

نتیجه‌گیری

شما ذخیره ترون (TRX) خود را باید توسط یک کیف‌پول مطمئن انجام دهید. جهت استیکینگ ترون و بدل شدن به یکی از نمایندگان برتر، باید یکی از ۲۷ نفر اول از نظر تعداد آرا باشید، بنابراین شما ملزم به ایجاد بلاک و تراکنش همراه با پاداش رای‌گیری و بلاک خواهید بود. فرایند رأی‌گیری به TRON Power نیاز دارد که توسط موجودی TRX بلاک شده کاربران تعیین می‌شود؛ استیکینگ شما را قادر می‌سازد تا با مسدود کردن TRX خود، بدون استفاده از هیچ سخت‌افزاری برای تأیید تراکنش و امنیت شبکه، روزانه سود کسب کنید.

سوالات متداول

 آیا استیکینگ ترون باعث ضرر می‌شود؟

به طور کلی، کاربری که استیکینگ می‌کند تنها در یک صورت ضرر می‌کند؛ آن هم زمانی است که قیمت رمزارز مورد نظر پایین می‌آید.

روند سوددهی استیکینگ ترون چگونه است؟

سود استیکینگ ترون، به صورت میانگین (در تراست والت)، سالانه ۵ درصد است. در صورتی که پاداش هایی که به صورت روزانه دریافت می‌کنید را برداشت نکنید، آن پاداش نیز به استیکینگ شما افزوده می‌شود؛ اما نکته قابل توجه این است که میزان پاداش ها متناسب با صرافی و ولتی که در آن استیک را انجام می‌دهید، متفاوت است.

۴.۴/۵ - (۵ امتیاز)
خروج از نسخه موبایل