اوکی اکسچنج

ورود Polkastarter به دنیای Metaverse

Polkastarter Metaverse

طبق گزارش رسمی وبسایت polkastarter که به عنوان یک پروژه در بستر بلاک چین پولکادات شناخته می‌شود،  اولین پروژه Polkastarter برای ورود به دنیای متاورس Highstreet نام دارد. کاربران این شبکه می‌توانند در Highstreet فروشگاه خود را ایجاد کنند و محصولات منحصر به فرد و ویژه خود را راه‌اندازی کرده و به فروش برسانند. عملکرد این پروژه به این صورت است که برندها و افراد محبوب و سلبریتی‌ها می‌توانند با ایجاد فروشگاه شخصی، محصول یا خدمتی را با یک قیمت پایه به فروش برسانند. افزایش تقاضا باعث بالا رفتن قیمت خواهد شد. کاربران در ازای خرید از فروشگاه‌ها یک توکن بر بستر شبکه اتریوم و ERC-20 دریافت می‌کنند که می‌توانند آن را هولد کرده و با افزایش قیمت به فروش برسانند و یا در ازای توکن خود درخواست کالا/خدمت فیزیکی داشته باشند.

بنابراین پروژه Highstreet تلفیقی از فناوری بلاکچین، واقعیت مجازی و توکن‌های غیرمثلی یا NFTها خواهد بود، همچنین لازم است بدانید که توکن رسمی این شبکه با نماد اختصاری POLS شناخته می‌شود که با انتشار این اخبار در نوامبر ۲۰۲۱ توانست رشد قیمت خوبی را تجربه کند. در توضیح متاورس باید گفت که این موضوع جزو داغ‌ترین موضوعات این روزها در دنیاست، این مسئله باعث می‌شود که دید بهتری از آینده‌ای که در انتظار ماست داشته باشیم. در دنیای مجاری متاورس کاربران می‌توانند با انسان‌ها و ربات‌ها تعامل داشته باشند و تجربیات جدیدی را رقم بزنند.

عرضه اولیه توکن بازی کاوایی آیلندز (Kawaii Islands)

پیش از این نیز اطلاعیه در سایت u.today منتشر شد که بر طبق آن، بازی NFT کاوایی آیلندز (Kawaii Islands) با ارائه توکن KWT خود  در روز ۱۲ اکتبر سال ۲۰۲۱ (۲۰ مهر) در پلتفرم پولکا استارتر (Polkastarter) وارد بازار کریپتوکارنسی شد. در این اطلاعیه درج شده بود که قرار است در همان روز رویداد تولید توکن (TGE) در صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ انجام شود. براساس نقشه راه این پروژه، توکن KWT با قیمت ۰.۰۳ دلار لیست شد.

۳.۴/۵ - (۵ امتیاز)
نظرات
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

برای دریافت هفتگی بهترین مقالات و جدیدترین اخبار به خبرنامه ارزتودی بپیوندید.

فهرست