اوکی اکسچنج

راهنمای بازی Crazy Defense Heroes

بازی crazy defense heroes

کریزی دیفنس هیروز (Crazy Defense Heroes) یک بازی بلاک چین رایگان برای موبایل است که توسط شرکت آنیموکا برندز (Animoca Brands) به بازار عرضه شده است. این شرکت به رهبری پیشرو در دنیای بازی‌های برای کسب درآمد (Play-to-Earn) در بلاک چین تبدیل شده است. در حال حاضر، آنیموکا برندز (Animoca Brands) با ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار، به یک شرکت نوپای تک‌شاخ یا یونیکورن (Unicorn) تبدیل شده است. Unicorn اصطلاحی است که در صنعت سرمایه‌گذاری برای توصیف یک شرکت استارتاپ خصوصی با ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار استفاده می شود. بازی کریزی دیفنس هیروز (Crazy Defense Heroes) یکی از اولین تلاش‌های این شرکت برای تبدیل یک بازی رایگان موبایلی به یک بازی برای کسب درآمد است.

بازی کریزی دیفنس هیروز در یک نگاه

کریزی دیفنس هیروز (Crazy Defense Heroes) یک بازی مبتنی بر فناوری بلاک چین است که توسط شرکت آنیموکا برندز ساخته و منتشر شده است. این بازی نسخه‌ بزرگتر و توسعه یافته‌ای از بازی کریزی کینگز (Crazy Kings) است که در سال ۲۰۱۷ برای سیستم عامل iOS منتشر شد و بعداً، در ژانویه سال ۲۰۱۸ در دسترس کاربران اندروید نیز قرار گرفت. بازی Crazy Defense Heroes دارای سیستم‌های ارتقاء کارت پیچیده‌تری نسبت به Crazy Kings است؛ همچنین منابع بیشتر، آیتم‌های بیشتر، هیروهای جدیدتر، ساختمان‌ها و همچنین جادوهای بیشتری برای جمع‌آوری در این بازی وجود دارد.

این بازی دارای بیش از ۵۰۰ سطح گیم پلی‌ هیجان‌انگیز است که با بیش از ۲۰ میلیون دانلود بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS موفقیت تجاری چشمگیری داشته است. با این حال، Crazy Defense Heroes با حرکت به سمت تغییر از یک بازی رایگان به یک بازی برای کسب درآمد، دوره‌ جدیدی از حیات خود را آغاز کرده است.

آموزش بازی Crazy Defense Heroes

  1. با گرفتن ۱۶ ستاره از مبارزات روزانه، می‌توانید یک نشان سینه ستاره (Star Chest) به دست آورید (بسته به عملکرد خود می‌توانید تا ۳ ستاره در هر نبرد دریافت کنید.)
  2. بازی Crazy Defense Heroes در یک نگاه روی گزینه Chests در نوار منو کلیک کنید.
  3. گزینه Star Chest را پیدا کنید و روی Open کلیک کنید. توجه داشته باشید که هر ۱۶ ساعت یک‌بار می‌توانید Star Chest خود را باز کنید.


پس از باز کردن صندوق Star Chest، بازیکنان باید به وب‌سایت TOWER Token بروند و حضور روزانه خود را در تقویم در همان روز و بر اساس منطقه زمانی UTC تایید کنند. در غیر این صورت امتیازات به‌دست آمده شما محاسبه نخواهد شد. برای انجام این کار باید مراحل زیر را به انجام دهید:

  1. کیف پول متامسک خود را باز کرده و ID کاربری Crazy Defense Heroes خود را به آن متصل کنید.
  2. پس از ورود به حساب، می‌توانید از اطلاعات شناسه کاربری و روزهای موجود در ماه برای ورود به‌‌دست آوردن Star-Chest استفاده کنید.
  3. با کلیک کردن روی باکس‌های طلایی رنگ که هر کدام درآمد روزانه شما را نشان می‌دهد، می‌توانید توکن‌های TOWER به دست آمده خود را دریافت کنید.
  4. سپس با تغییر شبکه کیف پول متامسک خود به پالیگان ماتیک (Matic)، روی کادر تقویم و سپس روی “Sign” در متامسک کلیک کنید. شما باید ۰.۲۵ MATIC هزینه کارمزد ورود پرداخت کنید.
  5. در صورت موفقیت آمیز بودن یا نبودن ورود، شما یک اعلان دریافت خواهید کرد. مقدار توکن TOWER پس از ثبت نام موفقیت آمیز به پاداش دریافتی کل شما اضافه می‌شود. همچنین می‌توانید جوایز روز بعد را مشاهده کنید.

آشنایی با روش کسب درآمد از بازی Crazy Defense Heroes

 شرکت آنیموکا برندز، کمپانی سازنده کریزی دیفنس هیروز به کاربران بازی اجازه می‌دهد تا حساب‌ بازی را به کیف پول ارز دیجیتال خود متصل کنند. با این کار، بازیکنان می‌تواند پاداش بازی را که به شکل توکن‌های TOWER دریافت می‌کنند، نقد کنند. برای انجام این اتصال، کافی است تا وارد مرورگر شوید و سپس کیف پول خود را به حساب بازی متصل کنید. شما باید این کار را با استفاده از کیف پول‌های وب ۳ مانند متامسک (Metamask) انجام دهید. اگر به عنوان یک بازیکن در طول یک ماه بتوانید به اندازه کافی امتیاز تجربه (Experience Points) کسب کنید، شما جزو افرادی خواهید بود که در استخر جوایز توکن TOWER سهیم هستند.

مشاهده: قیمت لحظه ای TOWER

ارزش استخر جایزه توکن TOWRER تنها در ماه ژوئن، در حدود ۱۷,۰۰۰ دلار ارزش داشت. این‌ که سازندگان بازی به گیمرها اجازه می‌دهند تا حساب بازی خود را به کیف پول اتریوم متصل کنند، به این معنی است که شما می‌توانید Crazy Defense Heroes بازی کنید و توکن‌ به دست آورید. بازیکنانی که موفق به متصل کردن حساب‌های خود نشوند، حق خود را برای دریافت جوایز از دست خواهند داد. در این شرایط، توکن‌های TOWER درون استخر جایزه بین بازیکنان واجد شرایطی که قادر به تکمیل فرآیند اتصال بودند، توزیع خواهد شد.

چگونه توکن TOWER به دست بیاوریم؟

  • بازی Crazy Defense Heroes، توکن TOWER را به صورت ماهانه با تعیین اهداف مشخصی به بازیکنان پرداخت می‌کند. مثلا برای دریافت جایزه در ماه آگوست بازیکنان باید ۲۵۰,۰۰۰ XP به‌دست می‌آوردند.
  • بازی، مقدار امتیاز XP بازیکنان را محاسبه و رهگیری می‌کند. بنابراین، اگر با یک حساب کاربری جدید شروع کنید، باید در مجموع به ۲۵۰,۰۰۰ XP برسید؛ وقتی از ۵۰۰,۰۰۰ XP شروع می‌کنید، باز هم باید در مجموع به ۷۵۰,۰۰۰ XP برسید.
  • در پایان هر ماه، آنیموکا برندز (Animoca Brands) تعیین می‌کند که چه کسانی واجد شرایط شرکت در ایردراپ توکن TOWER هستند.
  • مقدار مشخصی از توکن‌های TOWER بین همه بازیکنان واجد شرایط توزیع می‌شود، اما تنها در صورتی که حساب Crazy Defense Heroes خود را به کیف پول ارز دیجیتال اتریوم خود متصل کرده باشید.
  • در ماه آگوست آنیموکا برندز (Animoca Brands) متعهد شد که ۷۵۰,۰۰۰ توکن TOWER را بین همه بازیکنان واجد شرایط توزیع کند؛ مجموع این جوایز بیش از ۵۴۰,۰۰ دلار بود.

مقدار امتیاز شما در بازی

آموزش اتصال بازی Crazy Defense Heroes به کیف پول

  • در اولین مرحله شما باید متامسک (Metamask) را دانلود یک کیف پول بسازید. اگر از قبل کیف پول متامسک را دارید، نیازی به دانلود و ایجاد حساب جدید نیست.
  • وارد وب‌سایت بازی شوید و روی گزینه «Connect» کلید کنید.
  • وارد حساب خود در بازی CDH شوید. (باید همان حسابی باشد که در آن برای کسب درآمد از بازی استفاده کرده‌اید.)
  • سپس کیف پول متامسک را به آیدی Crazy Defense Heroes خود در وب سایت متصل کنید.
  • زمانی که حساب های خود را متصل کردید و توانستید امتیازتان را تا سطح ۲۵۰,۰۰۰ XP افزایش دهید، شما واجد شرایط دریافت ایردراپ توکن TOWER خواهید بود.

    برای برداشت توکن TOWER باید کیف پول متامسک را به حساب بازی متصل کنید.

از ۱ دسامبر ۲۰۲۱، بازیکنان Crazy Defense Heroes (CDH) می‌توانند هر روز با باز کردن Star Chest در بازی، توکن‌های TOWER اضافی کسب کنند. هر چه روزهای بیشتری بازی کنید، پاداش های بیشتری جمع می کنید!

سوالات متدوال
سوالات متداول

کریزی دیفنس هیروز چیست؟

Crazy Defense Heroes یک بازی مبتنی بر فناوری بلاک چین است که توسط شرکت آنیموکا برندز ساخته و منتشر شده است.

چگونه می‌توانیم توکن Tower را بدست آوریم؟

توکن TOWER را به صورت ماهانه با تعیین اهداف مشخصی مانند دریافت ۲۵۰,۰۰۰ xp امتیاز، به بازیکنان پرداخت می‌شود.

نکته: توجه داشته باشید این مقاله صرفا با هدف راهنمایی و آشنایی نوشته شده و آکادمی ارز دیجیتال ارزتودی مسئولیتی در مقابل تصمیمات افراد یا عواقب مالی آن ندارد.

۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)
نظرات
۸۵ دیدگاه

۸۵ دیدگاه. نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • سلام ببخشید میگم من به یه ولت وصل شدم میخوام ولت رو عوض کنم چطوری باید عوضش کنم

    پاسخ
  • سلام. چجوری tower هارو به کیف پولم انتقال بدم

    پاسخ
    • علی رضا فروتنی
      ۲۸دی ۱۴۰۰ ۲:۲۲ ب٫ظ

      درود بر شما؛
      فعلا امکان انتقال نیست. باید تا اواسط ماه فوریه صبر کنید تا بازی به صورت اتومات Tower رو به کیف پولتون منتقل کنه.

      پاسخ
      • چطوری توکن ها رو بریزیم ت کیف پول. من تا ۶ روز جایزشو ثبت کرده بودم قرار بود ۲هفته آخر ماه واریز بشه ولی چیزی نفرستاد.

        پاسخ
    • سلام ببخشید چگونه اکانت خودمو برگردونم همه چیزش دارم

      پاسخ
  • سلام من اکانت بازیم رو با جیمیل ذخیره کردم

    الان میخوام وارد بازی بشم ورود با جیمیل که من انتخاب میکنم متاسفانه از مرحله اول بازی شروع میشه سیوم رو نمیاره. user id که اون کد طولانی هست رو دارم که از صفحه بازی اسکرین شات گرفتم.

    لطفا کمک کنید

    پاسخ
    • علی رضا فروتنی
      ۲۸دی ۱۴۰۰ ۲:۲۴ ب٫ظ

      درود بر شما؛‌
      به احتمال خیلی زیاد به اشتباه با اکانت دیگری وارد شدید یا روی همان Gmail، حساب دیگری ساختید.

      پاسخ
    • سلام . دوستانی که بازی رو دارن و نمیتونن وارد بشن و چند مرحله رو گذروندن پیشنهادی که خودم امتحان کردم و جواب گرفتم اینه که وی پی ان armada vpn رو نصب کنید و سپس وارد بازی بشد و از قسمت login چندین بار اگر خطا داد امتحان کنید . معمولا آخر شب بهتر جواب می‌گیرد. هیچ راه دیگه ایی برای بازیابی اکانت وجود نداره چون مصیبتشو کشیدم و تجربه کردم . باید اینقدر ایمیل و پسورد رو پاک کنید و مجددا تایپ کنید تا وارد بشید. ارادت

      پاسخ
  • سلام. من از طریق موزیلا کیف پول متامسک به اکانتم وصل کردم.
    الان سیستم جدید خریدم و داخل موزیلا، کیف پول متامسک رو دوباره نصب کردم. با کلمات ریکاوری، کیف پول قبلی رو بالا آوردم. اما موقع اتصال به سایت ارور میده که این کیف پول قبلی نیس. چیکار کنم؟؟{واقعا هم آدرس کیف پولم عوض شده نسبت به قبل}

    پاسخ
    • علی رضا فروتنی
      ۲۸دی ۱۴۰۰ ۲:۴۲ ب٫ظ

      درود بر شما؛
      لطفا دوباره چک کنید تا مطمئن بشید از ریکاوری فریز حساب دیگه‌ای استفاده نکرده‌اید؛ اگر مشکلتون حل نشد، مطمئن بشید که شبکه BSC رو به کیف پول جدیدتون اضافه کرده باشید.

      پاسخ
  • سلام.من نمیدونستم باید روزانه پاداشها رو برداشت کرد و دو روز بعد هم دیدم روی پاداش روز اول مونده.
    حالا من متیک خریدم، استار چست رو هر روز باز میکنم،با نورد وی پی ان هم وارد میشم اما موقعه برداشت پاداش روزانه فقط دایره میچرخه.۱۵ دقیقه هم صبر کردم همونطور بود.روی تمام بروزر هام همینطوریه. چکار کنم بنظرتون؟

    پاسخ
  • سلام چجوری میشه ۰.۲۵ MATIC رو پرداخت کرد از کجا باید این ارز رو تهیه کرد؟

    پاسخ
  • سلام من اکانت بازیم رو با جیمیل ذخیره کردم

    الان میخوام وارد بازی بشم ورود با جیمیل که من انتخاب میکنم متاسفانه از مرحله اول بازی شروع میشه سیوم رو نمیاره. user id که اون کد طولانی هست رو دارم که از صفحه بازی اسکرین شات گرفتم. رو هم نمیتونم وارد کنم یعنی کدوم گزینه رو باید بزنم بتونم وارد بشم
    ممنون میشم راهنمایی کنید چیکارکنم

    پاسخ
    • علی رضا فروتنی
      ۷بهمن ۱۴۰۰ ۹:۵۳ ق٫ظ

      درود بر شما؛
      به احتمال خیلی زیاد مشکل از فیلتر شکن شماست. در مراحل اول بازی و زمانی که هنوز در لول های پایین بازی هستید باید با VPN قوی وارد بازی بشید؛ وقتی لولتون بالاتر رفت، میتونید بدون فیلترشکن هم بازی کنید.

      پاسخ
  • سلام … مقدار XP خودم را چگونه می تونم ببینم ؟

    پاسخ
    • تحریریه ارزتودی | ArzToday
      ۹بهمن ۱۴۰۰ ۹:۲۵ ق٫ظ

      سلام دوست عزیز
      روی آواتار خودتون کلیک کنید، میتونید از این بخش مقدار xp و لول خودتون رو مشاهده کنید.

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر من بازی رو وصل کردم و هر روز حضوری میزدم تو سایت ولی جوایز و تعداد روزها آپلود نمیشد و فقط یک روز نشون میداد اتصالم رو . فک کردم مشکل از جیمیلم هست چون یه بار دیگه با همین جیمیل بازی رو نصب کرده بودم و بازی میکردم ولی بعد یه مدت پاکش کرده بودم دوباره که بازی رو نصب کردم گفتم شاید تشخیص نمیده که کدوم اکانت رو دارم بازی میکنم . دوباره بازی رو با یه جیمیل دیگه وصل کردم و دوباره همین مشکل رو داره و حضوری زدن هام رو توی سایت قبول نمیکنه. این یک مشکل که ممنون میشم راهنمایی کنید.

    . دومین مشکلم اینه الان میخوام با ایدی و اکانت جیمیل قبلی کانکنت بشم و ادامه بازی قبلیمو رو بکنم نمیدونم چجوری و از کجا باید بهش وصل بشم و برشگردونم. ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
    • تحریریه ارزتودی | ArzToday
      ۱۱بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

      سلام وقت بخیر
      باید حتما از فیلتر شکن استفاده کنید و از قسمت تنظیمات، لاگین اکانت قبلی رو ساین اوت کنید و با اکانت جدید وارد بشید. متامسک و جیمیل هم باید فقط برای یک اکانت استفاده کنید وگرنه بازی اکانت رو میبنده.

      پاسخ
    • سلام
      نمیتونم لاگین کنم
      ارور نتورک میده چه کنم

      پاسخ
  • سلام. من توی ماه ژانویه ۴۲۰ تا تاور کسب کرده بودم. الان که ماه جدید شده مال ماه قبلم رو فقط ۱۱۲ تا نشون میده. نحوه محاسبش چجوریه؟ و اینکه توی کیف متا مسک چجوری باید توکن تاور رو اد کنم؟ افزونه متا مسک گوگل کروم دارم.

    پاسخ
    • تحریریه ارزتودی | ArzToday
      ۱۲بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

      سلام دوست عزیز پیگیری های انجام شده این جواب رو به ما رسوند:

      Attention Defenders
      In regards to the missing earning of Daily Star Chest in January 2022, please be advised that we are fixing it.
      It is a display issue and everyone earning in Jan 2022 is safe.
      You do not need to report on it as everyone is experiencing the same display issue.
      Happy Lunar New Year everyone and thank you for your support as always!

      پاسخ
  • سلام .توکن من مقدار سر ماه فوریه صفر شد.
    برای انتقالش به متامسک کار خاصی باید انجام میدادم شبکه ی جدیدی باید میساختم.و توکن toweram تو کدوم شبکه میاد؟

    پاسخ
    • تحریریه ارزتودی | ArzToday
      ۱۲بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

      سلام
      طبق گفته خود بازی کریزی دیفنس هیرو، این مشکل برای افراد زیادی به وجود اومده و به محض اینکه مشکل رفع بشود توکن ها محاسبه شده و پاداش های قبلی هم تا ۱۱ فوریه واریز خواهد شد.

      پاسخ
      • سلام توکن های من هم صفر شد یهو/ در صورتیکه لول و مراحل بازی سرجاشه // من باید چطور انتقال میدادم؟ و اینکه اگر خودش واریز میشه به کیف پول به کدوم کیف پول برپایه چه شبکه ای؟

        پاسخ
        • علی رضا فروتنی
          ۱۲بهمن ۱۴۰۰ ۳:۵۹ ب٫ظ

          درود بر شما؛‌
          امروز سایت دچار مشکل شده و خیلی ها مشکل شما رو دارند. دولوپرها اعلام کردن که ۱۱ فوریه پاداش های ماه قبلی رو واریز میکنن. بازی روی af;i پالیگانه و برای این کار میتونید پالیگان رو به متامسک متصل کنید. امیدوارم که به پاسختون رسیده باشید، در غیر اینصورت پیشنهاد میکنم که ویدیو آموزشی این بازیو در اینستاگرام ارزتودی (Arztoday_com) تماشا کنید.

          پاسخ
        • سلام
          من هر روز که میخام پاداش بردارم میرم میبینم باز میگه باید چند ساعت صبر کنی .چه جوری میشه برداشت کرد

          پاسخ
    • سلام این برداشت از سایت چجوری

      پاسخ
  • من از کیف پول متامسک بر شبکه پالیگان برای گرفتن تاورها استفاده کردم و کارمزد متیک کم کرد. اگر بخواهد تاور ها رو واریز کند به همین کیف پول واریز میکند؟ چون توکن تاور به متامسک بر پایه پالیگان اضافه نمیشه که بخواد توکنها بهش اضافه بشه/ چه باید کرد؟ اصلا کسی برداشتی از این بازی داشته؟

    پاسخ
    • تحریریه ارزتودی | ArzToday
      ۱۲بهمن ۱۴۰۰ ۴:۰۱ ب٫ظ

      طبق گفته بازی قرارهست ۱۱ فوریه همه پاداش های قبلی واریز شود و هنوز بازی رو شبکه پالیگان نیست ولی به خاطر فی بالای شبکه قرار هست روی شبکه پالیگان هم فعال گردد. در حال حاضر باید تا ۱۱ فوریه برای واریزی ها صبر کرد.

      پاسخ
    • متا مسک من وصل میشد هر روز تاور رو برداشتم میزدم .به محض اینکه ماه تموم شد کیف پولم دیگه وصل نمیشه کلا .
      اول وصل میشد ولی تاور رو نمیتونستم دریافت کنم ولی الان کلا کیف وصل نمیشه .
      ۷۰۶ تا هم تاور دارم

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید.
    هرکاری میکنم نمیتونم کیف پولم رو به بازی وصل کنم/:
    رمزی که میزنمو قبول نمیکنه.
    ممنون میشم یه راهنمایی کنید!

    پاسخ
    • علی رضا فروتنی
      ۱۴بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

      درود بر شما؛
      برای وصل کردن کیف پول، ساختن اکانت و ورود به بازی باید از VPN قوی و سازگار با تلفون همراهتون استفاده کنید. برای حل مشکلتون، پیشنهاد ما اینه که فیلتر شکن های مختلفو استفاده کنید.

      پاسخ
  • سلام دوستان
    چطور میشه کیف پول متامسکمون رو عوض کنیم؟
    کلمات ریکاوری قبلی رو ندارم و پاک شده
    کیف جدید رو چطور میشه ثبت کرد؟

    پاسخ
  • سلام من هر کاری انجام میدم که اکانت مو داخل متا مسک بیارم هیچ گزینه ای نیست که بتونم بقیه مراحل و انجام بدم، لطفا راهنماییم کنید، ممنون از شما

    پاسخ
    • تحریریه ارزتودی | ArzToday
      ۱۶بهمن ۱۴۰۰ ۹:۲۵ ق٫ظ

      از مرورگر متامسک باید سایت بازی رو جستجو کنید و از منو بازی روی earn tower بزنید. داخل سایت با ایمیلی که داخل بازی لاگین کردید، وارد بشید و کیف پول رو هم به بازی متصل کنید.
      از قبل هم باید شبکه پالی گان رو روی متامسکتون اضافه کرده باشید، مقداری متیک داشته باشید و این مراحل رو هم فقط با فیلترشکن انجام بدید.

      پاسخ
  • سلام من لول ۳۰ هستم اما لاگین که میزنم برای ثبت نام میگه باید از اول بازی کنی میشه خارج از بازی و در خود سایت ثبت نام کرد؟

    پاسخ
  • سلام و وقتتون بخیر. من میخوام توی بازی ریجستر کنم هرکاری میکنم نمیشه و خطا میزنه و میگه با روش های دیگه ای امتحان کنین. با فیلتر شکن هم امتحان کردم ولی اجازه رجیشتر شدن نمیده. ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ
    • علی رضا فروتنی
      ۱۷بهمن ۱۴۰۰ ۱:۵۰ ب٫ظ

      درود بر شما؛
      متاسفانه باید برای ورود و ثبت حساب در بازی، صبر و حوصله زیادی به خرج داد. برای حل مشکلتون باید فیلتر شکن های مختلفی رو تست کنید تا در نهایت VPN سازگار با گوشی همراهتون رو پیدا کنید.

      پاسخ
    • سلام خسته نباشید
      من شونزده تا سکرو میگیرم و همه استارت چستارو هر مرحله باز میکنم ،میرم که توکن منتقل کنم همش ارور میده که استارت چست باز نشده

      پاسخ
  • سلام برای من مینویسه :کیف پول اشتباه! لطفاً به کیف پولی که با این حساب مرتبط است بروید
    باید چکار کنم؟

    پاسخ
    • علی رضا فروتنی
      ۱۸بهمن ۱۴۰۰ ۴:۵۳ ب٫ظ

      درود بر شما؛
      ایمیل و کیف پولتون باید همون کیف پول و ایمیلی باشه که در ابتدا به بازی متصل کردید.

      پاسخ
  • سلام از کجا بفهمیم بازی به والت وصل شده ممنون

    پاسخ
  • سلام و وقت بخیر قبلا فرموده بودین تا ۱۱ فوریه همه پاداش ها را واریز میکنند اما الان ۱۳ فوریه هست و هیچ خبری از جایزه و توکن نیست میشه اگه خبر جدیدی از دولور بازی دارین به اطلاع همه برسونید

    پاسخ
  • سلام چطوری میشه ولت قبلی رو برگردوند؟

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر من لول ۱۹ در بازی هستم و تاحالا توکن برنداشتم.کیف پولمو به بازی وصل کردم اما در مرحله ساین با جیمیل و دربافت توکن هرچی کلیک میکنم همون صفحه باز میشه.اشکال از کجاست؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ
  • سلام دوستان.چندین روزه که کیف پول polygon من کانکت نمیشه و مه دسترسی به به کیف دارم و نه میتونم جوایز روزانه رو دریافت کنم.چه مشکلی پیش اومده؟آیا برا یهمه این مشکل هست؟با چندین فیلترشکن امتحان کردم.حتی با اینترنت مستقیم ترکیه هم این مشکل رو دارم. ممنون میشم راهنماییم کنین اگه این مشکل رو داشتین و حل کردین

    پاسخ
  • سلام خسته نباشد .اکانت بازی من پریده.لول ۳۲بودم .الان با جیمیل خودم میزنم از لول یک میاره ..با یوزر آیدی چطور میتونم بازیو برگردونم لطفاً کمک کنید

    پاسخ
  • سلام وقت شما بخیر درخواست راهنمایی
    ارور internal json-rpc error

    پاسخ
  • سلام من نمیتونم ثبت نام کنم ارور میده و اینکه چندین فیلتر شکنم امتحان کردم چیکار کنم

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید من وقتی میرم Daily Rewards رو کارتش رو برداشت کنم خطا میده که شما ۰.۰۰۴۳۴تا متیک لازم دارید تا برداشت کنید هر چقدر هم بازی کردم خطاش درست نشد چیکار کنم؟

    پاسخ
  • سلام
    ببخشید من میرم توکنامو بگیرم میگه بودجه کافی نیست
    چیکار باید بکنم؟

    پاسخ
  • سلام چرا برای loginشدن ایمیل من رو قبول نمیکنه؟

    پاسخ
  • سلام من هرکار میکنم نمیتونم بازیمو به متامکس متصل کنم کاش مرحله به مرحله میزاشتین ☹️☹️

    پاسخ
  • سلام رمز کیف پولو گم کردم الان ولت جدید ساختم ولی بازی میگه باید به ولتی که لینک شده از اول وصل بشی
    آیا راهی هست اتصال بازی رو به ولت قبلی قطع کنیم با ولت جدید متصلش کنم

    چند بار هم دوستان دیگه این سوال رو مطرح کردن و جواب داده نشده
    اگر بلدید لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ
  • سلام
    آیا کسی توکنی دریافت کرده؟
    اصلا قرار هست واریزی درکار باشه؟ اگه هست چه زمانیه؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید با چه فیلتر شکن وارد شوم

    پاسخ
  • سلام من بازی رو پاک کردم و می‌خوام برش گردونم میشه بگین چطور همو نو برش گردونم

    پاسخ
  • سلام قسمت با VPN اشتراکی وارد بازی میشم سریع هم میره داخل نمیدونم چرا قسمت لاگین ارور میده نمیگذاره جیمیل رو وصل کنم که برم داخل سایت روز هارو تیک بزنم الانم لول ۷ هستم

    پاسخ
  • سلام با VPN اشتراکی وارد بازی میشم سریع هم میره داخل نمیدونم چرا قسمت لاگین ارور میده نمیگذاره جیمیل رو وصل کنم که برم داخل سایت روز هارو تیک بزنم الانم لول ۷ هستم

    پاسخ
  • کسی تا حالا پول دریافت کرده من بیست روزه بازی میکنم پولی دریافت نکردم

    پاسخ
  • کی پول واریز میکنن لطفا بگید

    پاسخ
  • الکی نیست یعنی پول میده

    پاسخ
  • There is an existing link between the CDH User ID and the connected Wallet.
    The connected wallet and the logged in CDH User ID was not able to link.
    Error Code:W5z7l

    سلام وقت بخیر چرا این پیغام رو میده؟

    پاسخ
  • سلام من نمی تونم جایزه روزانه ام دریافت کنم مشکل چیه لول ۶ هستم

    پاسخ
  • سلام
    من برای بازی بجای آدرس کیف پول متامسک آدرس قسمت واریز توکن ماتیک رو برای کریزی دیفنس تعریف کردم آیا میشه درستش کرد؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید من متیک به کیف پولم منتقل کردم اما برای دریافت پاداش روزانه پیام میده موجودی متیک کافی نیست

    پاسخ
  • سلام وققتون بخیر و شادی
    ببخشید من قبلا اکانت داشتم و بازی هم کردم و لول ۳۰ و خرده ای بوددم بازی از رو گوشی پاک کردم الان دوباره نصب کردم اما اکانت قبلیم و بالا نمیاره همش اکانت جدید برام میسازه.
    من ایمیل و یوزر آی دی قبلی رو دارم اما نمدونم از کجا باید بهش وصل بشم حتی LOG IN هم میزنم جدید میسازه با همون ایمیل.
    میشه لطفا راهنمایی بفرمایید؟
    بسیار سپاسگذارم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

برای دریافت هفتگی بهترین مقالات و جدیدترین اخبار به خبرنامه ارزتودی بپیوندید.

فهرست