سقوط قیمت بیت کوین به ۴۵۰۰۰ دلار (خبر فوری)

سقوط قیمت بیت کوین تا 45 هزار

طبق آخرین شواهد و اخبار به دست آمده از قیمت رمز ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی، ارزش بیت کوین در شبانه‌روز گذشته با کاهش قیمت بسیار شدیدی مواجه شده است و در زمان نگارش این خبر در نوامبر سال ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) به سطح ۴۵،۰۰۰ دلار سقوط کرده است. به گزارش وبسایت خبری و تحلیلی forbes، ویلیلم نوبل (William Noble) تحلیلگر برجسته پلتفرم توکن متریکس بر این باور است که اگر بازار سهام ریزش داشته باشد تمام دارایی‌های با ریسک بالا مانند رمز ارزها نیز با ریزش شدیدتری روبه‌رو خواهند شد.

برت سیفلینگ مشاور سرمایه‌گذاری گروه گرور کاواساکی عنوان داشته است:

مردم به سرمایه‌گذاری و ثبت سفارشات خرید و فروش در اعداد رند مانند ۵۰،۰۰۰ دلار جذب می‌شوند. این سطحی است که قبلا به عنوان مقاومت عمل کرده است و اکنون در حال آزمایش حمایت خود است. اگر سطوح حمایتی ۵۰،۰۰۰ و ۵۳،۰۰۰ دلار از دست برود سطح حمایتی بعدی در ۴۵۰۰۰ دلار و ۴۰،۰۰۰ دلار قرار دارد.

داده‌های وبسایت coinglass نشان می‌دهد تنها در ۱ ساعت گذشته قیمت بیت کوین از ۵۲۰۰۰ دلار تا ۴۸۰۰۰ دلار ریزش داشته است، جالب است بدانید که در این افت قیمت شدید بازار رمز ارزها، ۴۳۱ میلیون دلار پوزیشن‌های قراردادهای آتی لیکویید شده است که حدود ۸۶٪ از این مقدار متعلق به موقعیت‌های خرید استقراضی (Long) بوده است.

سقوط قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید که همزمان با این اتفاق برای بیت کوین، قیمت آلتکوین‌ها نیز با کاهش شدیدی روبه‌رو شده است. قیمت اتریوم به زیر سطح ۴۰۰۰ دلار سقوط کرده است و در حال حاضر به قیمت ۳۹۱۰ دلار خرید و فروش می‌شود. ارز دیجیتال رسمی صرافی بایننس، بایننس کوین نیز با ۱۳٪ کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۳۵ دلار رسیده است. قیمت رمز ارزهای مهم بازار از جمله سولانا و کاردانو نیز به ترتیب به قیمت ۱۸۹ و ۱.۳ دلار معامله می‌شوند. همچنین در نظر داشته باشید که ارز دیجیتال دوج کوین نیز از لیست ۱۰ رمز ارز برتر بازار خارج شد.

۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)
نظرات
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سایر اخبار فوری
فهرست