پیش‌بینی بیت کوین ۹۶ هزار دلاری در صرافی کراکن

پیش‌بینی بیت کوین 96 هزار دلاری در صرافی کراکن

به گزارش وبسایت cryptopotato صرافی Kraken، معمولا سه‌ماهه آخر سال دوره موفقی برای بیت کوین و روند صعودی آن بوده است. به عنوان مثال، اگر این ارز دیجیتال که به عنوان مهم‌ترین رمز ارز بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود، رالی قیمتی سال ۲۰۱۷ خود را تکرار کند، قیمت بیت کوین می‌تواند ۹۶۳۵۵ دلار در پایان سال میلادی برسد.  این تحلیل توسط ابزار تکنیکال و با استفاده از شاخص‌های RSI و Bollinger Band انجام شده است. معامله‌گران این نکته را مدنظر قرار بدهند که این گونه اخبار صرفا اظهارنظر شخصی افراد شناخته شده در حوزه رمزارزها است و نمی‌تواند مبنای انجام معاملات قرار بگیرد.

قیمت بیت کوین به سمت قله‌های جدید

صرافی کراکن همچنین پیشرفت‌های حوزه ارزهای دیجیتال را در چند ماه گذشته، به‌ویژه مواردی که مربوط به بیت‌کوین است، بیان کرد. بازگشت به سطوح قیمتی که از ماه آوریل مشاهده نشده، به بالاترین حد خود رسیده است، تمایل سرمایه گذاران برای مالکیت بیت کوین که آن را طلای دیجیتال توصیف می کنند و تایید اولین ETF معاملات آتی بیت کوین در ایالات متحده، از جمله مواردی هستند که بیشترین میزان تاثیر در روند رشد قیمت و محبوبیت این رمز ارز را دارند. این صرافی همچنین توضیح داد که نقاط عطف مهمی در این صنعت وجود دارد.

جریان صندوق های نهادی بیت کوین در ماه گذشته نیز شاهد افزایش بود. صرافی کراکن اعلام کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند، بیت کوین در آینده نیز بهترین عملکرد را خواهد داشت. در مقایسه، دومین پروژه بزرگ ارزهای دیجیتال – اتریوم – به طور قابل توجهی در این آمار با افت جریان سرمایه مواجه شده‌است:

“هنگامی که به جریان های صندوق های نهادی به محصولات سرمایه گذاری BTC و ETH نگاه می کنیم، خواهیم دید که BTC در ماه اکتبر شاهد جریان خالص سرمایه خالص تاریخی بود در حالی که ETH به سختی هیچ جریان خالص ورودی را برای ماه مشاهده کرد.”

کراکن بر اساس دو شاخص فنی محبوب – شاخص قدرت نسبی (RSI) و باندهای بولینگر، قیمت جداگانه ای را برای بیت کوین پیش بینی کرد. بر اساس هر دو، ارزش دلار بیت کوین تا پایان سه ماهه چهارم از مرز ۱۰۰۰۰۰ دلار فراتر خواهد رفت.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)
نظرات
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سایر اخبار فوری
فهرست