متوقف شدن استیبل کوین Diem در Meta

متوقف شدن استیبل کوین Diem در Meta

به گزارش وبسایت cointelegraph، کمپانی Meta تحت مالکیت مارک زاکربرگ تعطیلی پروژه استیبل‌کوین خود را رسما اعلام کرد. پیش‌تر نیز اخباری مبنی بر فروش دارایی‌ها و حق امتیاز Diem به Silvergate منتشر شده بود که پس از این اقدام مجموع دارایی‌ها جابجا شده به میزان ۱۸۲ میلیون دلار، تحت مالکیت نهاد بانکی Silvergate و شریک پروژه استیبل‌کوین Meta قرار خواهد گرفت.  همچنین در پی ادغام‌سازی دارایی‌های Diem و پلتفرم پرداخت بانک Silvergate، امکان راه‌اندازی نسل جدیدی از سیستم پرداخت سریع‌تر و آسان‌تر فراهم خواهد شد.

اظهار نظر Jack Dorsey در رابطه با پروژه Diem شرکت Meta

طبق آخرین اخبار به دست آمده، آقای جک دورسی در اولین حضور خود پس از کناره گیری از سمت مدیر عاملی توییتر برای تمرکز بر رشد شرکت خدمات پرداخت شرکت بلاک (Square سابق)، که بصورت زنده و عمومی برگزار شد، نظرات خود را در مورد اینکه چگونه جامعه می تواند از پذیرش بیت کوین بهره مند شود را بیان کرد. جک دورسی در گفتگو با مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل مایکرو استراتژی و طرفدار بیت کوین، در کنفرانس بیت کوین که مایکرو استراتژی برای شرکت های مختلف در روز سه شنبه برگزار کرده بود، اعلام کرد:

بیت کوین باعث شده ما نسلی باشیم که به داشتن یک ارز بومی در بستر اینترنت نزدیک شویم!

جک دورسی (Jack Dorsey) اضافه کرد که جهان به یک ارز جهانی نیاز دارد که به عنوان مثال، تصمیمات اتخاذ شده در واشنگتن بر کشورهای کوچک‌تر در آن سوی جهان تأثیری نداشته باشد. همچنین بنیانگذار توییتر، اظهار داشت که پروژه ناموفق ارز دیجیتال Diem شرکت متا بیهوده بوده و این شرکت به جای ساخت ارز دیجیتال خود، باید تلاش می‌کرد تا دسترسی بیت کوین برای عوام را بهبود بخشد. پس از کناره گیری از سمت خود به عنوان مدیرعامل توییتر در نوامبر سال گذشته، دورسی به وضوح اعلام کرده که قصد دارد بیت کوین را در راس امور شرکت جدید خود قرار دهد. Block به کاربران اجازه خواهد داد تا این ارز را از طریق برنامه پرداختی موبایلی Cash App خریداری کنند.

۵/۵ - (۳ امتیاز)
نظرات
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سایر اخبار فوری
فهرست