حجم معاملات اسپات په‌په (PEPE) از ۲.۷ میلیارد دلار فراتر رفت

میم‌کوین په په

حجم معاملات میم‌کوین به شکل قورباغه په په (PEPE) بسیار افزایش یافته است. بر اساس گزارش وو بلاک چین که به نقل از کوین‌مارکت‌کپ، حجم معاملات اسپات په په در ۲۴ ساعت گذشته به ۲.۷ میلیارد دلار رسید و آن را پس از تتر ، بیت‌کوین، اتریوم و USDC در جایگاه دوم قرار داد.

بیشترین حجم معاملات در صرافی اوکی‌ایکس (OKX) با ۶۵۰ میلیون دلار گزارش شد. بر اساس گزارش وو بلاک چین، بایننس با حجم معاملات ۱.۴ میلیارد دلاری در روز گذشته، بیشترین حجم معاملات آتی را به خود دیده است و پس از بیت کوین و اتریوم در رتبه دوم قرار دارد.

بایننس با ۵.۸۷ درصد عرضه یا ۷۸ میلیون دلار، طبق گفته کاربر توییتر Borovik.eth، بزرگترین کیف پول صرافی په په است.

لازم به ذکر است که دیروز، په په (PEPE) و جفت های معاملاتی آنی PEPE/USDT و PEPE/TUSD در بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، لیست شدند.

گفتنی است علاوه بر این میم‌کوین، فلوکی نیز دیروز در صرافی بایننس لیست شد.

علاوه بر این، بایننس اعلام کرده است که ظرف ۴۸ ساعت پس از لیست کردن اولیه، میم‌کووین په په را به عنوان یک دارایی قابل استقراض جدید معرفی می‌کند.

سپرده گذاری برای په په در Binance به دلیل مشکلات فنی به طور موقت متوقف شد، اما بعد رفع مشکلات دوباره از سر گرفته شده است. امروز، ۶ می، برداشت برای فلوکی و په په شروع شود.

په په از زمان راه اندازی در آوریل، رشد خیره کننده‌ای را تجربه کرده است. روز جمعه، ارزش بازار آن از ۱ میلیارد دلار گذشت. بر اساس کوین‌کارکت‌کپ، قیمت PEPE با ۷.۱۷ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به ۰.۰۰۰۰۰۳۰۷ دلار رسید. معاملات ۲,۷۶۸,۳۶۰,۶۸۶ دلاری در طول دوره معاملات ۲۴ ساعته آن انجام شد که ۱۶۰ درصد افزایش داشت.

شایان ذکر است PEPE با ارزش بازار فعلی ۱.۲ میلیارد دلار به عنوان چهل و دومین ارز دیجیتال بزرگ رتبه بندی می‌شود.

نکته: این مطلب خبری هیچ‌گونه پیشنهاد خرید، فروش یا سرمایه‌گذاری نیست و صرفا جهت آشنا شدن شما کاربران عزیز با اخبار ارزهای دیجیتال ارائه شده است و ارزتودی در قبال آن مسئولیتی ندارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
نظرات
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سایر اخبار فوری
فهرست