قیمت بیت‌کوین به ۱۸۳۰۰ دلار نزدیک می‌شود!

افزایش قیمت بیت‌کوین به 18300 دلار

قیمت بیت کوین در ۱۲ ژانویه (۲۲ دی ماه ۱۴۰۱) در عرض چند ساعت ۴.۲ درصد افزایش یافت. قیمت بیت‌کوین در ۱ شب UTC به ۱۸۲۸۷ دلار افزایش یافت؛ اما طولی نکشید که از نقطه اوج آن کم شد و به ۱۸۱۸۶ دلار کاهش یافت. هر چند در این مرحله اولیه، مشخص نیست که روند بلندمدت قیمت بیت کوین ممکن است چگونه باشد.

از آنجایی که هیچ اطلاعیه مهم یا رویداد قابل توجهی در زمان افزایش قیمت رخ نداده است، مشخص نیست که چرا قیمت بیت کوین اینقدر ناگهانی افزایش یافت. با این حال، سرمایه‌گذاران ممکن است بیت کوین را در انتظار اتفاقات آینده، مانند به روز‌رسانی‌های پیش‌بینی شده شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) خریداری کرده باشند. قیمت‌ها در ماه گذشته تأثیر مشابهی را از آمار CPI از دسامبر تجربه کردند.

نمودار قیمت بیت‌کوین

البته تغییر سریع قیمت می‌تواند در نتیجه‌ی اقدامات سرمایه‌گذاران با نفوذ یا «نهنگ‌ها» باشد، در این صورت افزایش قیمت بیت‌کوین به جای هر رویداد مهمی که ممکن است تأثیر کلی بر بازار داشته باشد، نتیجه انتخاب‌های معاملاتی خاص است.

افزایش قیمت ۴.۲ درصدی بیت کوین در چند ساعت گذشته بیش از افزایش قیمت کلی ۲۴ ساعته ۴.۱ درصدی امروز است.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد بخش قابل توجهی از بازار ارز‌ دیجیتال همراه با عملکرد خوب بیت کوین افزایش یافته است. در روز گذشته، ارزش بازار تمام ارز‌های دیجیتال ۳.۳ درصد و اتریوم ۴.۹ درصد افزایش یافته است.

نکته: این مطلب خبری هیچ‌گونه پیشنهاد خرید، فروش یا سرمایه‌گذاری نیست و صرفا جهت آشنا شدن شما کاربران عزیز با اخبار ارزهای دیجیتال ارائه شده است و ارزتودی در قبال آن مسئولیتی ندارد.

آیا رمزبیت کوین پس از رشد قیمت خود، می‌تواند روند صعودی خود را ادامه دهد؟ پاسخ خود را زیر همین پست با ما در میان بگذارید.

امتیاز به این مطلب post
نظرات
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سایر اخبار فوری
فهرست